Wynagrodzenie Kancelarii ustalamy każdorazowo z Klientem przy uwzględnieniu:
- rodzaju zlecenia (w tym czy świadczona ma być pomoc w ramach stałej czy doraźnej pomocy prawnej),
- stopnia skomplikowania sprawy,
- terminu wykonania zlecenia,
- wartości przedmiotu sprawy,
- nakładu pracy.
Wynagrodzenie ustalane jest w dogodnej dla Klienta formie i może przybrać postać:
- ryczałtu – stawki indywidualnie ustalanej z Klientem w danym miesiącu (przy stałej obsłudze prawnej) lub za prowadzenie danej sprawy (przy doraźnej pomocy prawnej), stosownie do przewidywanego nakładu pracy;
- stawki godzinowej – ustalane jest w odniesieniu do rzeczywistego nakładu pracy poświęconego dla realizacji zlecenia pracowników Kancelarii zgodnie z wynegocjowaną stawką za godzinę pracy;
- ryczałtu z limitem godzin – stawki indywidualnie ustalanej z Klientem w danym miesiącu (przy stałej obsłudze prawnej) lub za prowadzenie danej sprawy (przy doraźnej pomocy prawnej) do określonej ilości godzin, po których przekroczeniu ustalane jest wynagrodzenie według stawek godzinowych.
Powyżej wskazane sposoby rozliczenia mogą być również uzupełnione o indywidualnie ustalony z Klientem system wynagradzania z tzw. premią za sukces (success fee), polegający na uzupełnieniu podstawowego wynagrodzenia Kancelarii o premię za wynik sprawy.
Jednocześnie wskazujemy, iż całkowity koszt prowadzenia danej sprawy, oprócz wynagrodzenia Kancelarii, obejmować może również inne koszty, w szczególności koszty sądowe, taksy notarialne, podatki, czy koszty egzekucyjne.